Wednesday, May 4, 2011

aku dan teori konspirasi



ini blog aku so suke hati akula ko susah ape aku nak tulis,..ok to all haters.

haha puas hati aku.
baikla enough shouting out to all haters ,aku ni manusia biasa mana  mungkin aku boleh puaskan hati semua orang capisce?
merujuk kepada tajuk di atas entri ini mengenai teori konspirasi yang aku ter..dengar ter..baca dan ter...lihat kat mane manelah internet ke buku ke ..tv yangtipulasemuaberitadia ke.
I'm not a big fan of conspiracy theory to be honest , me myself is not a conspiring ,theorizing conspiracy theorist. But the world around me revolve with such theories,some say Osama is just a mole planted by the CIA dubbed as 'the company' an enemy created by the U.S so that they can invade the middle east.Some say he is the head of the so called militant calling themselves by the name mujahideen terrorizing the public killing and tainting the name of islam that means peace.Some people might dis agree with me,yes i know that ..but i just speak my mind out loud here people.


Rangkaian al-qaeda dan osama adalah palsu.?
yes people the infamous al-qaeda ,kuasa besar dunia a.s dan konco konconye sibuk gebang sejak 9/11 yang kononye inilah organisasi yang manjadi dalang serangan tersebut,maka feymeslah perkataan islam dengan terorisme.Adoi, kalau korang nak tau dulu ade rumors mengatakan yang CIA pernah trained Osama ni untuk menjatuhkan soviet  union pada penghujung tahun 80-an dulu ,mase tu perang dingin antara u.s ngan rusia memang tengah hot,...sama macam street fighter yang tengah hot dalam platform 32-bit ketika itu.

9/11 dan freemason ?
Ya ,ini satu lagi kisah menarik ,ada pihak yang kaitkan tragedi 9/11 telah dirancang oleh satu secret fellowship/brotherhood yang cukup feymes di bawah nama feemason.Korang boleh gugel sendiri bendalah nie,.. freemason dikatakan bertanggugjawab di atas setiap perang utama dalam sejarah manusia sejak revolusi di eropah lagi.Diorang ni dikatakan merchants of war ,blood and tears,..diorang sponsor pihak yang berbalah dengan persenjataan dan duit pastu cas premium yang tinggi ,..apa geng freemasonni dapat? pengaruh dan kuasa ,....dan jugak duit dari perang... pergh gila punya propaganda,pui!

siapa itu rothschild ,rockafella dan apa perkaitannya ngan freemasonry.
persoalan di atas amatlaaa panjang nak ceritakan kat korang nanti jadi penulis buku pulak aku ni,..
rothschild dan rockafella merupakan keluarga mason yang cukup terkenal di katakan punya kuasa ke atas bank2 dunia ,merekalah yang dipertanggungjawabkan ke atas sistem ekonomi kapitalis yang membelit masyarkat dunia dengan riba.M.O ataupun modus operandinyer mudah, bagi pinjam duit ade bunga tiap2 bulan,......... pastu duit kertas yang digunakan dalam sistem bank dunia ni ,tak disandarkan atas benda yang bernilai .x paham all righty economy 101 peeps!

Seperti mana yang kita tau duit dunia ni guna ,sistem perbankan dan aliran matawang gunapakai ape ?Dollar u.s as a benchmark.macamana pulak dollar u.s ni datang.Secara mudahnya federal reserve of united states akan cetak duit ni secara berkala, dan duit ni pulak datanfg dari mane? kertas la, duit ni pulak dicetak tanpa ada benda bernilai macam emas sebagai sandaran,makne kate dollar u.s tu tak bernilai pon,so kalau apa apa terjadi macam huru hara duit kertas yang selama ni diguna boleh jadi langsung tak bernilai kalau ada apa apa terjadi macam perang.Sistem duit dan kewangan  dan federal reserve ni pulak ada term yang tak masuk akal di mana setiap bank yang dah diagih agihkan ngan wang kertas tadi mestilah meminjamkan duit yang dah di agih tu dan kenakan bunga.So korang boleh bayang yang duit yang di cipta tanpa ada benda bernilai sebagai sandaran  diberi kepada peminjam sebagai satu medium transaksi tukar milik harta benda dan digunakan oleh korang nak beli harta benda dahtu kena kerja cari sume duit tu,..pui!.Tapi nak buat macamana mereka mereka yang bijak lagi diabolical menulis law perduitan dunia ni.So bijaklah cadangan Che det suruh guna dinar emas.

macamana pulak si rockefeller dan rothschild mengawal kewangan dunia,?
macamana geng freemason ni  mengawal sistem duit ,senang ..konspirasi ,..diorang akan conspire pada broker broker dan businessman pemilik saham2 utama yang kononnya berlaku masalah besar.Contohnye macam perang korealah ,harga minyak tak stabillah ...benda benda ni akan trigger panik dalam pasaran saham dan diorang pun start tarik pelaburan ,harga saham jatuh,diorang yang bijak ni pun belilah saham yang dah turun harga tu so secara tak lansungnya dapat memonopoli dan memiliki pasaran saham dunia ni,pui! penat taip.

So,ape kaitan .. osama ,obama ,9/11 dan freemason?
9/11 dikatakan di cetus oleh orang dalam "the company"....pastu diorang pun jual cerita yang kononnya ini kerja teroris name al-qaeda,..atas sebab apa ,? nak invade dan amek hasil bumi dari timur tengah tu ...katanyalah,......pastu diorang akan plant kerajaan boneka dekat negara tu,stop je pemimpin boneka dari functioning diorang letak la yang baru ,secara paksa mahupun secara sukarela,Macamana nak dapat keizinan dunia nak men perang perang ni...? diorang create la enemy diorang by the name of osama.Jadi apakah role obama dalam wayang ni? dia tak lebih dari sekadar boneka kumpulan freemason ni.



Akhir kata,.........ini himpunan pengkisahan freemason yang dah terkumpul dalam benak aku yang aku nak keluarkan sebab aku nak reserve space dalam otak aku untuk dua lagi paper yang killer time final ni.Nak percaya ataupun tidak,terpulang lah bagi korang,Sekali lagi aku nyatakan ,ini teori konspirasi benar atau tidak Allah sahaja yang tahu,Kalau aku dikencing ,korang pon kena sekali,...:D

No comments:

Post a Comment