Tuesday, January 4, 2011

seronok ke dapat perempuan cun?

Soalan di atas untuk mereka yang dah berpasangan,yang straight bukan lesbo hahah,...lumrah lelaki ciptaan tuhan nie nak mendapat perempuan cantik,..semacam satu default setting bagi semua lelaki normal.
Persoalan yang ingin aku lontarkan  bagi mereka yang sudah berpacaran mahupun berpasangan adakah bahagia mendapat perempuan cantik sebagai pendamping diri.?

gambar ihsan gugel


Siapa tak mahu pasangan muka licin,body solid ,cute ,cun , hawt ...jelita,.ayu et cetera et cetera .? Macam Juliana Evans ,Nina Dobrev,Jue Aziz dan tak dilupakan Lisa Surihani,Mat ..! kesat sikit air liur ko tu,haish!
 Ya ,Aku selitkan nama nama jelitawan yang menghiasi dunia perfileman duniawi ni sebab ye la kan pelakon perempuan biasanya cun  kan?.
Kalau kita lihat senario dunia sekarang ,dunia artis (korang mesti suka baca tabloid kan,paling tidak pon terdengar kat radio,ter.. tengok kat t.v ter baca kat internet.) kalau artis perempuan kahwin tup2  tau tau je dah split ,kate pasangan irresponsible la tak compatible la.Apa sebenarnya berlaku pada si lelaki yang selama ini memuja kecantikan perempuan tersebut?
gambar ihsan gugel
Kalau di tanya kat perempuan of course lah yang disalahkan adalah pihak Adam yang sering digambarkan sebagai golongan hidung belang,pemalas dan kurang cekap  hehe siapa makan cili dia terasa pedasnya.
Kalau di tanya lelaki ,perempuam sekarang materialisto pemain hati jejaka yang mudah cair ........pisau cukurlah name glemernye sekarang.Poket nipis je lari gi cari lain.Tak nak dengar kata laki, tak nak layan suami sebaliknya gi peluk jantan lain.(Aku cuba seneutral mungkin menaip artikel ni takut aku bias pada mana mana pihak)

Bukan artis je ,ramai lagi golongan marhaen orang biasa yang kahwin seploh tahun x sampai dah bercerai,bini bukannya x cun,cun persis model iklan minyak wangi haa.........apsal jadi macam ni Leman dan Meon,.?bini ko sikit punya cun ko tinggal cam gitu je?

Terkesan dari keadaan semasa yang mana perceraian semakin meningkat,pastinya ramai yang di luar sana berfikir masak masak mahu menginjak kaki ke alam dunia perkahwinan, bukan mudah perkahwinan itu , ada pelbagai cabaran , makin banyak tanggungjawab ............ segalanya bukan boleh diharung berbekal sijil perkahwinan dan poket yang tebal.
kalau ilmu cetek,iman dangkal, memang habis la
-ok aku tidak berceramah di sini-

ok balik kepada isu asal perbincangan kita ,..best atau tidak dapat pasangan cun, pada akulah sang penulis, penilaian seseorang ke atas pasangannya adalah subjektif.Muka cun itu fizikal ,...dan ianya tak kekal lama,.. hukum alam ciptaan tuhan kan,mana boleh lawan.Dah tua nanti sumenye loose,so learn on how to age gracefully kepada yang dikurnia nikmat usia berpanjangan agar dapat beramal atas muka bumi tuhan ni.

Kepada sume yang mendambai kecantikan makhluk tuhan bernama perempuan ini, harus diingat dia juga manusia biasa, ..... kalau dihias dengan peribadi yang cantik,bahase cincainye full package lah katakan,terpulang kalau korang sume (lelaki ) rase bleh score sorang awek chun macam Olivia Wilde,silakan harus diingat nanti korang yang bertanggungjawab atas perempuan tu,so nasihat aku ke atas diri aku dan kepada sumer brader di luar sana ,layanlah dengan baik perempuan yang sanggup bersama ngan korang,daripada berkonflik ,cuba nego2 manalah tau korang dapat lebih dari korang nak hehe

1 comment: