Friday, December 17, 2010

travelogue malacca

assalamualaikum .hey ho.hey yo u all peeps yang sudi membaca blog ini,aku sekarang berada di melaka ,jam baru 7.38 pagi,pagi yang sejukGotta get my gear up and running.Aku ingin kongsikan pe pengalaman ,benda yang aku dapat kat kotaraya bersejarah hari ni,

just a few impromptu,out of the blue ,snapshot.hari ni aku x de dslr,kat rumah ..so i got to improvise with just by using the trusty cellphone


my lil bro browsing through his comic,katenye aku kena jadi kartunis haha,banyak lagi yang abang ko kena blaja.skil inking aku amatur lagi


latar langit,horizon pagi melaka,klasik

Ku band or C band ?whaddaya think bebudak comm?
ps:ltak kat blakang rumah kena denda 100ribu ringgit woo

eye of malacca dari tingkap hotel
er,ferris wheel kaler putih
oklah setakat itu saje dulu,babes, aku yang teramat bizi amatlah susah nak mengupdate blog ini,nantilah kalo aku rajin aku buat .bubye

No comments:

Post a Comment